Nu är det dags...igen!

Det är så mycket som händer denna dag så den här gången är jag inte ett dugg nervös.... Mest bara förbannade faktiskt.
Vi är ju på väg till Åsarna nu för ICA-loppet. Anledningen till att jag skulle åka detta lopp var ju för att jag i svaga ögonblick sa att jag ska komma under 1,10. Nu är ju verkligheten denna, har kloka människor påpekat, loppet är lite, lite längre än förra och banan är en helt annan, och det är tydligen en viktig aspekt. Så ungefär 10 minuter längre ska jag vara i spåren idag har någon sagt som kollat lite i resultatslistan på tiderna.....
Jaja, årets mest spännande dag är ju här äntligen. Skidlopp eller inte, MELODIFESTIVALEN är större. Ikväll är det dags, utan Bengtzing, men ändå dags!

Virrigt och nyvaknat inlägg jag vet. Nu ska jag bara förbi affären och inhandla trösten (godis) till efter loppet.... Lycka till till mig!


Kommentarer
A M

Hej vännen! Hoppas det går bra för dig i dag, håller tummarna! Vi är framme efter en lång resa, här har vi redan kväll och de ska bli skönt att sova i en säng! Hörs snart!

2009-02-07 @ 09:28:36
Tina

Väntar på uppdatering av loppet!!! Kom igen nu Mikaela!

2009-02-08 @ 19:20:02
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0