Jag sitter

Nu har jag faktiskt suttit ner i soffan brevid Wille i snart 1 timme. När jag tänker efter så inser jag att jag sitter inte ens så länge under en hel dag annars. Hur ska då tvätten tvättas, golvet dammsugas, veden huggas, snön skottas, dammas, skuras, plocka ur diskmaskinen, barnen matas, bytas, tvättas, nåt rum ska målas, leksaker plockas, papper sorteras, räkningar betalas (ok, bara en gång i månaden) också ska man ju störas och våndas över tragiska "moment" i vardagen. Ja, så går en dag undan, inte konstigt att vissa inte vill vara hemma under småbarnstiden.....


Kommentarer
Herr B

Jag hoppas att grabbarna har en bra dag, och inte påfrestar dig för mycket. Jag älskar DIG!

2009-02-16 @ 12:34:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0