Fredagsmys

Nu har jag och Wille poppat popcorn och tagit fram fredagsmyshumöret. Kramar i soffan med skålen i knät, framför bolibompa.... kan det bli bättre.
B skulle åka förbi affären och handla god mat till efter killarna lagt sig ikväll, vi brukar försöka få lugn mysmiddag på fredagar och lördagar med god mat och en flaska rött kanske.... Sen får man ju lägga upp den här krocken som blir med Let´s Dance på ett bra sätt....  Har fastnat (fast bara lite) för detta program, faktiskt första säsongen jag ser det och jag var ju så förtjust i Hasse Aro. Men han bubblade ju iväg förra veckan så nu får det väl bli Elisabetg Höglund då, det är söt tant det....


Kommentarer
Mc Gyver

Hej hemmafrun Mickan,

Kul att kolla in din blogg och se att du mår bra :-)

Du måste komma och hälsa på snart.

Kramar från Mc Gyver och familjen Kjellander

2009-02-13 @ 19:22:06
Mattias

Hasse Aro i all ära, men hoppas ni hade skoj på lördagen?? Antar det blev ett glas rött? Hoppas på en poker snart :)

2009-02-15 @ 02:43:21
Mikaela

MacGyver... du måste lära dig att stava ditt namn... Kul att ni kikar in. Jag följer dotterns liv slaviskt! Kram på dig

2009-02-16 @ 18:45:41
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0