Förlovning.... jaja

Nu börjar jag tröttna på denna förlovning! Visst är det väl underbart att Victoria och Daniel har tagit steget men lever inte livet samma gång för svenska folket som för tre dagar sedan? Folket är ju galna, hon har en ring som inte fanns där för några dagar sedan men visst var det väl klart att de skulle förlova sig, det kommer väl inte som en chock... eller!?
Det har även slagit mig, efter att ha sett bilder på Daniel i början av deras förhållande, hur härligt avslappnad han såg ut. Håret lite snyggt ovårdat, kepsen på, hooden och jeansen. Nu ser ju karln ut att vara stelare än en pinne, inte ett hårstrå ligger fel (Pernilla Wahlgren, här är du chanslös)... Kläderna har inte en rynka och Adidas-dosingarna är som bortblåsta...
Jag kan ju inte låta bli att undra.... vems liv lever denna man? Tänk vad kärleken kan göra med en och vad man kan göra för kärleken...
Misstolka mig inte nu, jag tycker verkligen att det är fantastikst för dessa två, men ärligt, saknar ni inte den lediga, härligt vanliga, halvskitiga svenne-Danne!

Daniel Westling Picture Gallery
"Gamla goda Daniel"......





Kommentarer
mammabecka

Haha!! Det har du rätt i ;)

kram

2009-02-26 @ 11:51:49
URL: http://mammabeckas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0