En kaka senare....

Wille kom hem från dagis fastklistrad vid B´s ben och var jättehängig. Stod ett tag i hallen och sa att han ville sova mot pappas ben och var allmänt hänging och trött. En minut senare spydde han ner hallen värre än en bulimiker skulle klara av. Ytterligare en minut senare drog han med mig upp på rummet och var på bättre humör än  vad Wahlgenska flickan någonsin kan bli av en lyckad hårfärgning.... Och sen var racet igång igen, kramar, bilar, pussar, tågbanebygge och lite teckningar med mig när jag skrev korten. Nej, det är fortfaranade inte klara, skrivkramp existerar verkligen!
Kanske ska lägga en rejäl en jag också om man får sån energi som Wille drar runt på....
             
Efter en riktig kaka så var det gamla goda humöret tillbaka...

Måste bli klar nu.... huvva vilken press. Synd att B inte skriver bättre än Wille....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0