En dag för dig älskling!

Då har jag hunnit med dagens tur till staden och tillbaka. Har suttit och kämpat med Linus som tydligen helt har slutat att äta... kanske en banan då och då. Och nu ska vi iväg och hämta Wille snart.
Idag har jag bestämt mig för att göra ALLT Wille vill göra, jag ska ge honom all uppmärksamhet och bara göra saker för honom... Tyvärr blir det för lite såna dagar med två barn och ett hushåll, men idag Wille... håll i dig vad du ska hinna bli less på mamma!
Det skulle förstås underlätta om han sa att han ville baka en kladdkaka just idag. Prästen som ska döpa Linus kommer till oss ikväll och ska lägga upp en strategi för dopet och då är det väl klart att han ska bli bjuden på våran specialitet, det är ju trots allt herr Kyrkoherde som ska döpa min son.

Hann tyvärr inte se Miel skida förrän jag var tvungen att åka idag, men har följt upp resultatet... bryt ihop och kom igen som vi säger Miel. Vi saknar dig!



Kommentarer
mammi

vad glad jag är för min lilla dator så jag kaan följa era dagar fast jag är långt borta, du är så duktig att skriva o ta bilder.har lämnat adressen till usa får se om syster kommer ihåg den..

2009-02-18 @ 22:53:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0