DAGEN ÄR HÄR !!!!

Nu ska jag  vara mycket, mycket, totalt ärlig.... JAG ÄR SKITNERVÖS!!!
Just nu visar graderna på dryga -23, köldgränsen för när tävlingen ställs in är -20. B ringde och kollade, racet körs!
Detta är den totala anledningen till min nervositet, tänk om man inte klarar skitkylan och detta uppenbarar sig mitt på en iskall myr mil från civilisationen. Vad gör man då? Blir hemskjutsad på skoter och förfryser ännu mera på vägen? Tar sig hem bäst fan man kan? Eller har dom någon varm farkost som tar sig fram genom skogarna? HUR TAR MAN DENNA KYLA???? Och hur ska man andas och kunna röra tårna..... frågorna och ångesten hopar sig. VAD F*N HAR JAG GETT MIG IN I !!!


Kommentarer
Hannah

Men huuuur gick det då??????????????????????????

2009-02-02 @ 13:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0