Spöken...finns dom?

Jag är rädd att det spökar i mitt hus....
Senast idag, och många gånger förr, så har min 1-åring helt plötsligt vänt sig om från köksbordet, tittat ut i hallen, vinkat och glatt utropat "hejhej"!
Precis som att det verkligen fanns någon att heja på.

Mitt problem är att det aldrig har stått någon i hallen.... inte som jag har sett ialla fall!
Och jag funderar nu på om;
1. min som ser spöken och sånt som andra inte ser...
2. han helt enkelt har en låtsaskompis...
3. han bara älskar att uttala de få ord han kan och vill göra detta med  största inlevelse...

Jag undrar jag....

Men mest är jag rädd...
...jag vill inte ha spöken i mitt hus...


Kommentarer
Teresen

Du får följa med mig på nästa seans.

Hahaha

2009-12-08 @ 15:11:04
Elin

Wow, älskar spöken! Jag vill sitta barnvakt år er nån gång :D

2009-12-08 @ 20:16:00
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Mikaela

Terese; håller du fortfarande på med det där tramset..?



Elin; Du är lika galen som ovannämda..:-)

Och angående barnvakt... du är så välkommen så! Då kanske du och Linus kan fråga han vem han är....

2009-12-09 @ 16:23:22
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0