Nattjobb....

Puh vad Mickan är trött idag... Larmen fortsätter att hagla in. Vad händer???
01.00 gick ett larm om oljeläckage i kraftverket i Hammarstrand.
Eftersom vi i Krokom har en helt ny utrustning som bara vi och en brandingenjör i Östersund är utbildade på så drogs vi ut till Hammarstrand.
Berndt, Raymond och Hasse, som alla har utbildats speciellt för detta arbete åkte jag ut med.

Jobbet gick fruktansvärt smidigt och utan felkopplingar och annat som hade kunnat väntats....
Och det var tur det för annars hade vi aldrig varit hemma till klockan 08.00 som vi var då det var dags för moi att hoppa i säng nån timme innan B drog till arbetet....
Så nu sitter jag här och gruvar mig för nattens arbete på hotellet, det LÄR bli en tröttig natt....

Så nu har lag lagt Linus och satt Wille framför Bolibompa så att jag ska få en tjuvtimmes sömn...
.....Well earned I may add!

Natti


Kommentarer
Dagge

Mmm..be careful what you ask for, you might just get it. ;-)

2009-12-07 @ 21:12:37
Mikaela

Ja du, kanske dags att akta tungan lite...:-)

2009-12-09 @ 16:24:13
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0