Luciaplaner

Luciatåg på dagis närmar sig.
Min förhoppning var att Wille skulle vilja vara stjärngosse, alternativt lucia, så att jag kunde återanvända gosse-stassen från ifjol och därmed slippa åka iväg och lussehandla....

Om mina förhoppningar besannades??? Gör dom någonsin det.....
Nej, Willes svar var ganska tydligt när jag mycket vänligt frågade om han kunde tänka sig att vara stjärngosse i luciatåget...
"NEJ, jag ska vara julgran!"

???Julgran???
Så jag kollade upp detta med dagis, om de har pratat om detta eller om något annat barn ska vara julgran.
Men nej, det har inte varit på tapeten utan något som min uppfinningsrika son har kommit på helt på egen hand...

Så det var bara att gilla läget och handla garnityr. Vill grabben vara julgran så är det klart att han ska vara julgran.....


Köpte förresten en tomtedräkt också, om nu detta skulle vara ännu en ide som bara gäller just för stunden!


Kommentarer
Dagge

Var det inte granityr du fick handla;-)

2009-12-10 @ 09:12:07
Huskatt

Julgran ?! Ibland undrar man vart allt kommer ifrån, men underhållande är dom, gullungarna!

2009-12-10 @ 20:53:44
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Mikaela

Dagge... var får du alla tokigheter ifrån??? Du är så finurlig..;-)



Huskatt; ja en del skratt har det blitt i närheten av de små...:-)

2009-12-11 @ 01:28:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0