Jä*la Maja

Nu är jag så jävla less på denna Maja....

Det finns ett ungdomsprogram som går efter Bolibompa som heter Bobster. I Bobster på fredagar så finns ett program som heter Rampljuset där unga människor får visa sina upp sina diverse talanger.
Det finns en "jury" på tre personer som ska säga vad det tycker om dessa talanger och de kan även bryta ett framträdande om en av dem tycker att det är dåligt....
Dessa "jurymedlemmar" består av två pojkar och denna Maja.
De är kanske i 14-15-årsåldern. (Fast jag har egentligen ingen aning, vem vet vilken ålder dagens ungdomar är i....)

Men tillbaka till denna Maja då.
De gånger ett framträdande bryts så är det nästan, i princip alltid, Maja som bryter.
Det finns inget som passar Maja. Maja hittar fel överallt. Maja gnäller på allt. Maja dissar allt. Maja störs av allt.
Jag störs av Maja.

Maja too, kommer att förvandlas till en bitter gammal kärring....

Jag lovar och svär, det kommer att gå åt helvete för Maja.
Om inte jag vet... vem vet då???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0