Här är jag....

En kollega på brandstationen ringde nyss.
B var först på telefonen och svarade förstås.
Jag hör att det pratas löst om kåren och stationen och förstår av det att det är en av mina kollegor som ringer.
Så jag bara väntar på att B ska ge mig luren....
Några minuter förflyter och helt plötsligt avslutas samtalet!
Jag går givetvis på B och undrar vad han har för problem med att ge luren till mig och berätta för min kollega att jag var hemma.
B sa att han hade gjort det....
VA???
Om min kollega nu hade fått veta att jag var hemma, varför pratar han då på med B?
VARFÖR VILL ALLA BARA PRATA MED B HELA TIDEN!!!!!

Fatta att han bara är en föredetting, hans tid som världsmästare är över.
Nu för tiden är han helt ocool, helt i mitt våld och fungerar mest som min slav....
...och jag är brandman...
Vem är cool nu???

VA VA VA VA VA VA VA VA VA!!!


Those were the days my friend....



Kommentarer
Huskatt

Pinsamt nog har jag inte en susning om vem din man är, jag ser ju att han åkt skidor...och detär ju inte min typ av sport (om nu det kan vara en ursäkt)

Klart att brandman toppar ! LÄTT !!!

2009-12-15 @ 21:51:24
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Dagge

En gång cool, alltid cool;-) Så är det bara. Vilket inte gör dig mindre cool;-)

2009-12-16 @ 07:54:19
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=d2W8PuFSrMM

2009-12-16 @ 08:15:15
Mikaela

Det är inte pinsamt alls... Helt normalt skulle man även kunna säga..:-)



Är det verkligen så Dagge??? Faktum är att det verkar mest vara män i eran HÖGST RESPEKTFULLA ålder och äldre som tycker det..;-)



2009-12-16 @ 08:29:37
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0