Den där jä*la ansiktsboken

Då var vi där igen då;

Kollega- Mikaela, jag har hela gänget här på hotellet på Facebook, men jag hittar inte dig!

Jag- Nej, och det kommer du aldrig att göra heller lilla vän....

Kollega- Men varför?
(säger han och jag ser att han hårt funderar på om det är möjligt att det faktiskt finns människor som INTE är medlem i denna skit-bok)

Här kände jag att jag helt enkelt inte hade lust att dra mitt försvarstal igen om varför man inte ska sjunka ner till Facebook-nivån, så jag drog bara det mest nödvändiga...... igen.

Jag skriker ännu en gång den kort versionen;
-Våga vägra Facebook!!!!


Kommentarer
Dagge

Om du inte gillar Ansiktsbok som det väl heter på svenska kanske du gillar denna istället.

http://www.youtube.com/watch?v=an_8U-GDgwc

;-)

2009-12-14 @ 07:57:25
Carro

Du har ju visst facebook

2009-12-14 @ 13:59:01
Fisken

Min respekt för dig växte rejält nu!

2009-12-14 @ 18:51:15
URL: http://dumbas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0