Dans-dags

Hmmm, se på fan! Det ser ut som att jag måste följa med i Let´s Dance nu inom kort...

Förra året gjorde jag entre som förtidstragik som satt och slavade från början till slutet av detta lördags... hmm, nöje?
Mest för att jag var lite smygkär i en av dansarna och i och med att hon vann så var jag ju tvungen att hålla ut in i det sista...

Och nu ska den söta smilfinken Rabih, från den där musiktävlingen på TV4 vara med...
Så nu måste jag följa detta iår igen.
Även om nåt säger mig att det inte kommer att bli speciellt många veckor jag behöver sitta klistrad denna gång...


Förövrigt undrar jag när Peter Harrysson ska vara med i TV4´s Danslek alternativt samma kanals Skridskolek...?!
DET skulle vara värt hur många lördagar av mitt liv som helst....


Kommentarer
Daniel

E harryson me så e vi som fastklistrade!!

2009-12-21 @ 19:57:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Mikaela

Det är vi Daniel...:-)

2009-12-21 @ 22:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0