Dålig, sämre, sämst planering

Jag måste säga att jag är förjävla stolt över hur jag har uppfostrat mina barn....
När hela familjen har en ledig tisdag, B är arbetsledig och mamman är VÄLDIGT trött efter gårdagen, DÅ slår kidsen till och fixar sovmorgon till 10.00 då den första slår upp de små blå.
Det är sånt som gör att familjefriden bevaras.....

Förövrigt så har jag aldrig varit med om någon sämre genomförd party-planning än vad jag och Anette lyckades genomföra igår. Katastrofalt dåligt!
MEN vi hade en väldigt bra kväll på andra plan. Ätbara saker, skvaller, deeptalk och den där pavan vin förvandlades till en pava+ en box....
Det var två runda och glada tjejer som avrundade vinmåndagen någon gång vid nattetid.
Det är en tröttare Mikaela som nu samlat ihop familjen för en dag i staden....



Nöjda och glada måndagsfyllon...


Vinmåndagar borde ingå mer i människors vardagar...


Jo, vi lyckades iaf spika ett tema....
BARNKALAS!!!!!!



Kommentarer
pappa

Sådan far sådan dotter

2009-12-01 @ 14:11:33
Huskatt

En del dagar har man mest lust att krypa ner i sängen igen ett par timmar. Vin-kväll brukar ha den påverkan på mig :)

2009-12-01 @ 14:49:12
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0