Tjuvarna

Miel och Fredric ska till fjällvärlden och springa 6.5 mil idag och imorgon.....bara för att!!!
Jag tycker MYCKET om dessa två. Det betyder dock INTE att jag fattar nöjet med att springa runt som två galningar med packning (lätt dock) för att spendera natten i sovsäcksLAKAN i siden....
Och NEJ, jag är inte bitter för att jag inte blev medbjuden!!!

I vilket fall så skulle vi hjälpa Miel att förbereda inför löpningen igår efter våran stadslunch.
Hon berättade att hon inte skulle packa med ett extra par skor utan hon behövde istället nåt lättviktigt som håller fötterna torra. Hon behövde skoskydd.
Då resonerade hon som så att hon ju betalar skatt och därför har rätt att tåga in på närmsta hälsocentral och norpa några blåa. Nån valuta för skatten skulle hon ju ha tyckte hon....
Sagt och gjort, jag och Frida följde snällt med på hennes intåg i snattarlivet.... Z-gränd är numera ett finbesök rikare och lite blåa skoskydd fattigare.....


Miel, jag och Frida med våra nya huvudbonader....

      
Skitiga....                    Rena......                   Partner in crime....

Att Frida höll på att kräkas när Miel råkade vidröra några ANVÄNDA skoskydd, lovade jag att inte berätta.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0