Hemma igen...

Gårdagens fiasko följdes av en finfin dag.
Besök av en vän som var i krokarna innebar en låång fika ute i solen.... Och som av en händelse så landade vårat samtal ännu en gång i en disskution om strippklubbar.... Vet inte varför det alltid blir så, men så blir det....

Tyvärr åkte B in till akuten pga sitt hjärta igen. Tydligen inget större fel än förut (förutom att det är hjärtat det handlar om) men han ska börja medicineras igen och får därför stanna natten för observation....
Nu ska han iaf få ännu en förtursplats för den nya operationen. Måtte han bara få må bra denna gången....
Jag känner mig ensam och hönsig här hemma men försöker tro på det B sa ikväll; Jag är antagligen den friskaste på det här sjukhuset i alla fall....
Bra B, men bara så du vet...nästa gång tar jag en ung och frisk kille...;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0