Äntligen!

Det verkar som att vi nu äntligen blir fri Anders Lundin på Allsång på skansen... Inte ett år för tidigt som denna falsksjungande, konstigpratande smilfink bestämmer sig för att hans tid är över...sedan länge om ni frågar mig!
Tänk förresten om Fredriksson hade tagit samma ansvarsfulla, mogna beslut för några åratal sedan.....

Nu snurrar ju så klart tankarna om vem som ska få äran.... Tänkte ett tag och så kom namnet Bengtzing upp... helt oförklarligt....
Sen tänkte jag att SVT kanske gillar såna puckon som Lundin och om man ska följa spåret med falssång och annat konstigt, minus pucko, så är det väl dags att slänga in Markoolio.... Ja, jag tror jag satte huvet på spiken där, Markoolio är nog vad Skansen behöver, annars får Lotta snart storhetsvansinne.....

Om mot förmodan Markoolio skulle vara ointresserad av detta spektakel så är det bara att dra in herr Magnusson i leken. Javisst, herr Sven-Erik Magnusson.
Allas vår fyllekörandes Sven Ingvars.
Bättre och rättare kan det knappast bli!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0