On the road....soon!!!

Nu är packet på väg in till staden för att genomgå en date med min bästa Miel, hennes vecka med Wolfgang är äntligen över och hon är våran för ett tag.....

Sen drar vi raka vägen till Hallen för lite brygg-kalas med Barbro och Skip ikväll. Imorgon är det kalas för farmor Saga.... 75 år har krutkärringen blitt....

Håller på att packa för fullt till hela laget och funderar på vad jag ska ha på mig på 75-årskalaset. Funderar på att till detta speciella tillfälle slå till med en härligt sommrig klänning. Jag ser så söt och rar ut då. Fast å andra sidan så skulle ju den fina bilden gå i kras så fort jag öppnade käften....
Kanske att det får bli älskade jeansen ändå.... så slipper jag låtsas!

Med risk för att detta blir sista inlägget på några dagar.... Don´t cry, where ever you are, I´ll be back!!!!


Kommentarer
Fisken

Sv: NU sitter jag kl.19:30 helt matt med ett glas rött. Alla ungarna är nybadade och sitter och kollar på hajar som hajar och trycker i sig popcorn...

Bra blogg du har! Stor chans att jag dyker in här igen. :-D

2009-08-07 @ 19:31:54
URL: http://dumbas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0