Ny dag.....

.....och då bestämmer jag mig för att hålla mig hemma.... HELA DAGEN!!!
Ska in i det längsta försöka undvika surkärringar, Fredriksson och annat humördämpande....

Började dagen med att uppfatta att dopingen börjar strömma in över Tyskland..... Bailey idag, någon annan ieftermiddag!
Hur kommer det nu låta om Bolt....OJOJOJ, vad folk kommer att undra....
Fakta måste ju vara att grabben ÄR en på miljonen. Inte kan denne yngling vara så korkad....
Nej, tänker inte ens tro att det är en möjlighet.... Dopade träningskompisar eller inte...

Ska snabbt kolla in Miels brorsas blogg... belönade dopingkämpen Mattias Nilsson. Vad kan denne man ha att uttala idag?

Nä, nu blir det dagislämning och sen drar jag och min relativt odopade kropp ut på en löparrunda....

Later....


Kommentarer
Fisken

"RELATIVT odopade kropp"?

Va fan? Sitter du inne med dopning? Är det något för lönnfeta cyklister? :-)

2009-08-19 @ 09:16:46
URL: http://dumbas.blogg.se/
Mikaela Larsson

Hr inte kommit så långt ännu som till ditt gäng! Återkommer dock när jag har nån höjdare till er..;-)

2009-08-19 @ 14:36:04
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0