Nu var det klippt....

Idag var det dags att gå till frisören för herr B. Men det var liksom inte ett vanligt besök denna gången, nej idag var det dags för lockarna att falla.
Ända sedan jag och B träffades så har ju karl varit "långhårig" och nu tyckte vi att dagen var kommen för att se hur han ser ut i kort hår....
Allt var som klappat och klart. Tiden var bokad, vi (jag) hade printat ut en bild på en lämplig frisyr för ändamålet, det enda herr B var tvungen att göra var att dyka upp hos Susanne (frisören) på utsatt tid, visa upp bilden, ta en Se och Hör i famnen och njuta av Susannes mjuka fingrar.... Det var allt!!!!!

Så piper det till i telefonen och ett MMS uppenbarar sig från B, iklädd en SIDBENA!!!!
Och då undrar ju såklart jag, VART GICK DET FEL? Hur svårt uppdrag hade han?
Sen kom jag på det..... Jag glömde ju att ringa Susanne innan och uppge förhållningreglerna!!!! De små och få, men ack så viktiga förbuden.....

Så shame on me att B nu inte bara är 40 år, utan faktiskt också ser ut som en 40-åring........



Kommentarer
Hannah

Men hörredudu, jag såg faktiskt bertil när han kom från frissan och JAG tyckte då iaf att han såg mycket tjusig ut. Och just det ja, ung som en ehh, yngling??! Hejpåre! =)

2009-08-07 @ 01:18:42
Mikaela Larsson

Det är klart att tant ska säga TJUSIG...;)

Han sa faktiskt att du hade berömt honom. Jag vidhåller nog vid min åsikt iaf jag....

Krampåre!

2009-08-07 @ 09:08:13
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0