Magic...

Vad kommer det här tjocka ifrån mamma?  Frågar Wille samtidigt som han klappar mig på magen.....

Jag känner att smockan ligger nära till hands, sen kommer jag på att det är ju min son som kallar mig tjock... honom får jag ju inte slå....

Det kanske ligger en ny bebis där, svara jag i tron om att han ska förstå ironin....

Det gör förstås inte en 3-åring. Han undrar istället hur bebisen kom dit!!!!

Men hur tror du älskade, söta lilla blondie..... På samma sätt som du och Linus kom dit....
.....JUNGFRUFÖDSEL!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Stefan Falkelind

Nä det är lite svårt att få en 3-åring att förstå ironi.

2009-08-22 @ 15:55:59
URL: http://falkelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0