Vardag

NU är vardagen här igen. Willes första dag på dagis på två veckor var välkommen för oss alla, framförallt Wille hade längtat kom han på när det väl var dags.
Min morgon känns inte riktigt fulländad då halsen fortfarande är kass, så min dagliga efter-att-ha-lämnat-Wille-på-dagis-löpning uteblev för tredje veckan i rad nu. Det blir tjockt det här med att vara sjuk!

Sen har vi ju lilla Limpan som inte vill sova. Har nu varit ute och gått i tre vändor, men så fort jag kommer in och har tagit av mig jackan så börjar vagnen leva igen.... Så nu gav jag upp och har helt plötsligt fått en lekkompis nån timme för tidigt!


Grabben som vägrar sova men är glad ändå......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0