Frisk luft och stadsbesök

Igår firades Bertils hemkomst med en långpromenad i den underbart härliga, friska luften..... Efter fyra dagar inomhus börjar man känna sig instängd och med halsont så var det löpförbud och därav en skön promenad...
Idag är halsen värre än igår...såklart. Och detta stör mig mest pga att jag fått en inbjudan till en mingel-invigning av en ny salong/butik som öppnar inne i stan nästa vecka, och detta skulle jag väldigt gärna inte missa.... Jag tror att jag trotsar min onda hals och åker ändå och när jag ändå är i stan så får jag väl samla ihop ett alkoholgillande gäng och dra en pubrunda med mycket Jäger. För visst tar alkoholen död på bacillerna?! Jo, det har jag hört! Så gör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0