Igång igen....ett tag

Åkte på skavsår igår när jag var ute på en långis i nya skor, vilket resulterade i att min löpning idag grusades.
Jag har nu bestämt mig för att ge blanka fan i min onda hals och börja röra på mig igen, ont eller inte. Och vem vet, kanske är det detta som behövs för att bli frisk igen. Och om det blir värre så ska jag med glädje ligga i soffan och tycka synd om mig själv när B får vara hemma och slava för mig.....
Så det här känns som en win-win-situation!

Linus har förresten äntligen, efter snart 9 månader, börjat visa tecken på en tand som är på väg upp. Välkommen tandis!

Hur ska denna lilla man se ut med tänder...? Svårt att tänka sig....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0