Problem solved

Nu är jag hemma och nyduschad efter en fantastisk tur i skogen. Kvällsolen sken tills den gick ner, och varmt och skönt utan vindar..... en helt fantastisk kväll att sticka ut på en mysig ridtur.

Just nu sitter jag faktiskt vid den bärbara igen.... It´s a miracle, it´s working!
Vet inte om jag borde skriva det jag nu ska göra, men jag gör det ialla fall.
Uppenbarligen så var våran dator aldrig paj. B hade den igång när jag kom hem och förklarade vänligt vad problemet var.... den var utan ström!
Och tro nu inte att jag är helt slutkörd i knoppen, det är väl klart som fan att jag kollade kontakten. OCH DEN VAR I.... i båda hålen!
Så slutsatsen är att det tydligen var fel på vårat kontaktuttag idag som helt enkelt löste sig under kvällen....

GOD NATT


Kommentarer
Terese

Vad avundsjuk jag blir när jag hör om ridturen.

Det var verkligen en underbar kväll igår. Jag och ElinM och David hade mjukglasspremiär!!!mmm.

Min Elin följde så klart inte med, det var för pinsamt att synas i min närvaro. Sen var hon sur hela kvällen för att jag inte köpte hem en glass till henne, Visst är dem underbara dem små liven.

Kram

2009-04-24 @ 09:11:03
Mikaela

Mmmmm, men din Elin är iaf en av de bästa Elinar som finns. Och snart kan vi utomhus-vin-premiär på verandan....

Kram på dig

2009-04-24 @ 15:48:57
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0