Farligt jobb

Igår vart nattportieren på ett hotell i Åre rånad och bunden och jag funderar nu starkt på att slutföra mitt på jobbet och bli hemmafru på heltid. För om man sitter i ett rött hus en bit utanför stan så är man väl skyddad till max va?!
Vill uppmana mina kära kollegor Magnus och David att inte släppa in vem som helst, se till att de har en BRA anledning att komma in på hotellet, tex. att de bor där. Och ser ni att nån med svart huva är på väg in så LÅS FORT!!!! Ha förresten ALLTID dörren låst. Se även till att baseball-träet alltid finns där bakom. Och jag kommer in med pepparspray nån dag i veckan till er.
Snälla rånare som är på fri fot, åk inte in till Östersund och besök mina kompisar. Ingen av dom är från Jämtland så jag är inte helt säker på att de har den rätta självskyddsinstinkten som en äkta jämtlänning får på köpten när man föds  runtom i skogarna.....
Och OM jag kommer tillbaka.... kom inte och jävlas med mig! Jag är från Jämtland!!!!



Kommentarer
David

Jag ska ha ditt inlägg i åtanke o låsa hotellentrén oftare om natten ;)

2009-04-19 @ 23:49:04
Mikaela

Bra! Kankse mina nätter löper lite lugnare framöver...

2009-04-20 @ 08:56:40
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0