Tillsammans

Då var alla samlade igen... Bertil- hemma idag pga julbord i Hede. Jag-hemma idag pga inget, alltid hemma.
Wille-hemma pga dagis ringde och sa att han var sjuk. Linus-hemma pga samma som undertecknad.

Så Wille fick jag hämta idag för han var hostig. Tänk vad det kan hända mycket sen imorse, Han var ju inte sjuk då, då hade jag ju givetvis aldrig lämnat honom på dagis. Men nu är han hostig, inte så mycket, men ändå.
Det blir ändå julbord idag, det har vi alla längtat till och lite hosta ska inte få stoppa oss... Wille längtar ju så till Jossan och julbordet.....

Var till Anita, Linus BVC-sköterska imorse. Där kunde vi konstatera att våran lilla Linus definitivt inte lider av någon matbrist....det är en rund och go kille det...

Fick mail av Lotta igår, hon är hemma igen efter sin visit i Finland, så i helgen blir det ridning. Snabb presentation av Lotta. Hon äger tre islandshästar som jag är med och rider på och bor ganska nära mig så jag hinner faktiskt med att sticka iväg några gånger i veckan. Det är ju så kul....

Nä nu måste jag springa iväg och göra mig klar för avfart....
Jo, förresten, gänget har fått tillökning igen....nu är det mamma som ska möta upp oss i Hede för lite julbord... Japp, välkommen!

Till uppfräschningen...
That´s the life of a housewife......

Så fick knähunden Waldo komma med på ett hörn också....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0