Olika sömnbehov

OK, det vart inget igår kväll, men nu är jag tillbaka. Lite trött idag, Linus är ju som sagt lite krasslig, något som yttrar sig extra under natten i form av en hel del gråtande och inget större behov av att sova.... mitt och B´s behov av den varan är dock lite större.... men vad gör man...? jo det man kan för en liten hjälplös 4-månaders.

Vi håller på att exprimentera lite med Willes sovtider sedan en vecka tillbaka. Han har inte sovit på dagarna under denna vecka och det har faktiskt fungerat bra, så igår var det stora testet för gosisen, att inte sova efter dagis. Han sa förstås att han ville sova men med lite välregisserade avledningmanövrar så gick vi hem och skottade och åkte pulka. Och som han somnar på kvällen....fantastiskt. Vi har ju haft lite problem med en lite för pigg kille på kvällarna men nu stupar han i säng och är jättenöjd.

Så trött att vällingen fick vara..... skön sovstil har han, vår älskling!

Nu börjar ju skidskyttet här i Östersund och det innebär jobb hela helgen för B, även ikväll och imorgon kväll, ush, jag vill att alla ska vara hemma på kvällarna. Men detta gjorde ju B såklart ett försök att kompensera, ett ganska bra försök. En godispåse från Griskungen och Mikaela vart på bättre humör, Jag och mitt nya sällskap ska ha det jättetrevlig ikväll, får se om det finns nåt kvar att bjuda B på när han kommer hem....

Nu ska jag gå och hämta in lillgos.
HEJA ANNA MARIA !!!!!! (Skidskyttet)

That´s the life of a housewife.....



Kommentarer
Herr B

Kolla in första garderoben!!!!

2008-12-03 @ 11:17:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0