Dagens sista

B frågade precis vad jag skulle göra, blogga sa jag, igen sa han, ja sa jag. Varför ska han ens fundera över vad jag gör. Visst funderar vi alla över vad chefen gör men det är långt ifrån alltid vi faktiskt frågar......

B har tagit semester denna vecka ut och det är så trevligt med vuxet sällskap på dagarna. Så idag har jag faktiskt slappnat av ganska mycket. Imorgon är det ju dags för klappjagning, detta SKA bli klart imorgon. B ska med så jag får ta hans vid ett senare tillfälle. Han fyller ju även snart år, 28 december blir Bertil, håll i er.....40 år!  Och jag har världens bästa present på G till denna menlösa barns dag..... och det får ni veta då. Men bra, det är den!

Igår kom moffa hit och visade upp sig efter semestern, samma gamla moffa, eller stormoffa som Wille verkar ha döpt om honom till sen sist. Han hade haft det kanon och det var kul att träffa honom igen efter 5 veckor.

Det var väl Linus då som inte var helt övertygad om att moffa är kul.....

Jag måste bara få klaga lite innan jag slutar för dagen. Ännu en gång, årets julkalender ÄR INTE BRA!!! Våra små söta framtidshopp är värda så mycket bättre.....tycker ialla fall jag.

That´s the life of a housewife......


Kommentarer
Caroline

Längtar till i morgon när Wille kommer...har planerat massa roligt för oss

2008-12-10 @ 20:09:05
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0