Det är över nu....

Då var allt över då, ännu en jul till ända. Det går så fort, alla inköp, all planering, all städning, allt stök, också är det över, bara sådär.... Julen är mysig men jag älskar dessa mellandagar, tänk när man inte hade barnen, man kunde sitta och titta på alla underbara filmer dagarna i ända. Synd att man skaffade barn..... Nejdå, tänk bara att få se Willes min när han öppnade sina julklappar, faktikst så vart han lika glad för alla sina julklappar. 
                                                           
             
                                                
Men ikväll ska jag mysa framför en bra film när killarna har lagt sig, efter skidåkningen såklart..... Utökade varvantalet igår, nu körs det 4 varv....

Gårdagens afterski...

Två dagar kvar till Bertils födelsedag, kanske dags att planera och handla. Välkommen förresten ni som vill till Krokom på söndag för lite sällskap och mat. Stora kalaset är planerat i sommar på 40½ årsdagen.
Nehej, då kanske jag ska ta tag i saken med maten då.....min lott!!!!

That´s the life of a housewife......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0