Bedtime again

Denna blir en kort en.... Nattsömnen har varit käpprätt åt.....nåt håll..... Så jag ska faktiskt ta in Linus och gå och lägga mig med honom. Nåt av det bästa som finns.
Jag städade av nedervåningen efter skidorna igårkväll, så lite förtjänt är jag av en timmes vila tycker jag.

Dagens planer; Städa av resterande rum uppe, måla lite köksluckor om jag hinner (tror inte det), hämta Wille och göra knäck. Samt att det är pannkakstorsdag. Detta blandat med lite hundpromenader och ICA-besök innan Wille hämtas. Dagen avslutas nog i skidspåret. My day!

Måste förresten bara säga att jag hade en sjukt bra pokerkväll igår. En väldigt kort men väldigt lyckosam!

Förresten igen... Programledaren till Melodifestivalen är nu utsedd. Petra Mede. Jag är säkert så mycket efter alla andra, men vem f*n är Petra Mede? Jag tror mig veta att det kan röra sig om en komiker men är inte säker och isf vad hon har gjort.....hjälp mig här!  Inte för det sagt att det inte kan bli bra, kan ju iaf inte bli sämre än 2006. Vem var det då undrar ni som inte har koll på läget.....Lena Philipsson! I rest my case. God natt!


Mitt sovsällskap....

That´s the life of a housewife........


Kommentarer
Thomas

Gud va hon åker skidor hela tiden! Tack för i fredags :) Det var jättetrevligt, ser fram emot bilderna som togs med skräckblandad förtjusning:)

2008-12-21 @ 08:57:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0