Att göra Mickan glad

Jag har lagt märke till en ny tjej på gymmet. Anledningen till att jag har lagt märke till henne är för att hon tränar så förbannat hårt och intensivt när hon är där, the Mickan style. Idag var hårdtränande tjejen där igen. Och innan hon skulle åka så kommer hon fram till mig och frågar; - Ursäkta men jag måste bara fråga om ska du tävla?
Nästan så jag undrar om hon behövde låna lite cash. Jag, som kämpar som en häst för att komma tillbaka till toppformen jag var i innan en viss liten Beppe kom och totalförstörde min lilla kropp. Utan att egentligen tycka att det händer saker. Jag svävar liksom fortfarande på moln.... This girl made my day!
Så här toookigt glaaad vart jag...
Och så här mycket svävar jag på mina små moln...
 
 


Kommentarer
Herr B

Snacka om fit mamma!

2012-10-18 @ 19:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0