NYSTÄDAT

Det här med att vara en av få tjejer bland en massa killar, har jag lärt mig idag, det kan (och bör) utnyttjas.
När jag kom tillbaka till mitt rum efter kvällens gymmande så stod mina SMO-rumsgrannar och städade. (SMO= Skydd Mot Olyckor, de som läser till heltidsbrandmän. Red. anm.) Så jag passade på att ge en liten hint i förbifarten att de kunde ta grannkärringens rum när de var klara... Sen jag jag in och duschade.
Mitt i duschen börjar det att banka på dörren så jag duschar klart och öppnar och jovisst, där står dom. Den ene med en trasa och den andre med en dammsugare, sen tränger dom sig in och kör igång. Snabbt och ändå hyfsat effektivt. Fan dom bäddade tillochmed sängen......
 


Kommentarer
Herr B

Skicka dom till Krokom!

2012-12-12 @ 11:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0