Nu...

...drar jag in till staden för att fixa det sist inför imorgon. Jag åker ju liksom till Turkland imorgon jag...
Wille fyller 6 år när vi är där nere så hans presenter ska jag köpa.
Kanske hitta en bikini som håller in, fixerar, lyfter, spänner åt och kanske suger ut lite gegg när den ändå håller på.
Osså ska jag äta lunch med Herr B. Eftersom jag åker till Turkiet imorgon med flygplan så är det inte säkert att det någonsin mer blir nån lunch (det där med om planet störtar) och då är det ju skönt att få ta en sista lunch med sin kära idag.
Annars är det väl bara packningen kvar. Miel kommer i eftermiddag och säger ett eventuellt adjö också.
På återseende!


Kommentarer
Anki

Ha det så härligt!

2012-05-16 @ 20:48:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0