Det var på den gamla goda tiden det...

Jag och Anette ska ha HLR-utbildning med brandmännen i Krokom ikväll. Men jag kom på att vi verkade ha glömt en viktig sak, så jag  förklarade för Anette att vi måste kolla om det finns overheadpapper (såna där plastpapper) på stationen så vi kan printa ut dom till overheadmaskinen...
För när jag gick i skolan så gjorde man minsann på detta viset. Och med tanke på hur ung jag är så var det väl ungefär nyss som jag gick i skolan...
I vilket fall så fungerar det tydligen inte på detta viset längre. Man kör ju med datan numera. Och visst vet jag väl egentligen också att allt går vi datan, men.... ja vad ska jag säga? Hade kanske inte behövt fundera på detta så mycket igårkväll när jag skulle sova som jag gjorde...
Jag är ju egentligen inte dum, det blev bara lite fel när jag tänkte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0