Matsäcken

Wille har äntligen börjat sin fotbollsskola denna vecka och där ska man ha med sig lunch varje dag. Jag hatar matsäckar. Jag hatar att göra dom och jag hatar att hitta på vad det ska vara i dom.
Det förstnämda har jag ingen bra lösning på, bara att göra liksom. Det andra däremot har jag löst så att Wille får bestämma vad han vill ha. Lite som en win-win situation för oss båda.
Idag ville han iaf ha med sig korv med bröd. 4 korvar och 4 bröd! En bra dag hemma äter han två, och då kanske man har fått tjata i honom den sista så det ska bli MYCKET intressant att se hur mycket pöjken har fått i sig idag.


Kommentarer
Hanna

Hej!
Ja, det är roliga de små liven! Tack för senast! Hoppas att allt är bra. Kram på Er!

2012-06-27 @ 14:52:12
Mikaela

Tack själv kära vänner, det var supermysigt. På´t igen snart... Kram

2012-06-27 @ 19:56:43
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0