Frukost med sotar´n

Idag var det en jobbigt trött Mickan som svor när hon vaknade av att dörrklockan ringde klockan 07.00!!!! Jag gick ner och öppnade och fattade vad det handlade om när jag såg sotar´n stå där. Hade bara glömt det i min sovdimma... Nån gång mellan 07 och 11 skulle han komma och då kommer man förstås så tidigt det går....
Men det var en trevlig gubbe från byn som tackade ja till en frukost med mig och Wille medans tröttisarna Linus och Beppe hade sovmorgon.
Just nu önskar jag att nån kom och erbjöd mig en sovmorgon också... Jag och de två små har lämnat Wille på dagis för att följa sina kompisar på gympa och om en timme ska vi gå och hämta honom igen när dom kommer tillbaka. Då ska vi äta lunch och efter det gå med Wille till kyrkis. När vi lämnat av honom vill Linus gå till Kongroa (öppna förskolan).
Det var det där med skyffeltrafik.....
Vad Beppe och jag vill är det ingen som bryr sig om, vi är mest bara bihang som hänger med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0