Torsdag idag

Idag har jag och Lillfisen varit och hälsat på Olloll. Ett kärt möte som tog kål på Olloll´s armar...
Sen var jag på jobbet och introducerade Lillfisen och bjöd på negerbollar... Gott och Annas dag var räddad!
Sen var det shopping till Lillfisen och födelsedagsbarnet Jamal på stan och Barnens hus, och ett möte med min vän Tina där vi tävlade om vem som varit kassast på att höra av sig på sistonde. Oavgjort där, men jag förlorade det hela på att jag är minst uppbokad....
En bra dag idag! Kan man nog kalla det...



Kommentarer
Söta Anna

Mycket gott var det!

Å jag snodde med mig några hem när jag inte orkade äta fler på jobbet :p Ni (läs chokladbollarna med er som leverantörer) kan väl komma å hälsa på snart igen?

Kraaam

2011-11-27 @ 22:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0