S-märken

Igår och idag har kroppen skrikit efter S-märken. Det är som att jag inte skulle kunna fungera normalt om jag inte fick mina S-märken. Och eftersom jag aldrig fick mina S-märken så har jag heller inte fungerat normalt de sista två dagarna.


Men idag kom jag på nåt som ju är ganska lika, Dragster! Så min kropp är nu lite mera Dragster-stoppade och eftermiddagen och kvällen känns nu att kunna vara inom räddning....



Förresten nån som vet om var man kan köpa S-märken i krokomstrakten? Jag tror mig ha rätt bra koll på alla ställens godisutbud, men det kan ju (trot eller ej) vara något som jag har missat!



Kommentarer
Herr B

COOP har inga S-märken!

2011-06-17 @ 09:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0