Han är så go. Hon är så.... stor

En sak stör mig en hel del och har gjort den sista månaden... Hur orättvis behandlingen av människor är. Det kan vara så kränkande.
Till exempel; jag och Lillfisen har lika många och lika mjuka valkar, mina är iof lite större men ändå...
Tror ni folk kommer och mysnyper, pussar, klappar och berömmer mina valkar?
Lillfisens är man som galna i och vill gärna att han ska äta på sig ännu flera. Ser man mig så börjar snart snacket att dra sig mot träning och sallader...
Man ska faktiskt bemöta alla människor på samma sätt, det säger min mamma!

Nu ska jag snusa in mig i Lillfisens och mina egna valkar om vartannat. Muuusigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0