Puhh

Denna kväll har jag verkligen längtat till den sekund då båda grabbarna åker iväg med nattåget.
Tveksamt om det har funnits nån tjatigare morsa i Umeå idag... Nej! Gör inte så! Låt bli! Lägg av! Lugna ner er! Tysta! Sluta nu! mm mm har flödat ur Häxan surtants mun idag.
Det har varit fullt upp hela tiden.
Mitt sedan innan lite halvtaskiga tålamod har prövats rejält. Höjdpunkten var nog när Linus lekte så hårt att han missade att han var pissnödig och kom på det först när han stod mitt i sina nedpissade brallor, skor mm på Max. Maten fick avbeställas och ett försök att på ett smidigt sätt ta sig hem till hotellet kunde påbörjas.


Men vi kom tillbaka och nypissade kunde vi alla beställa ny efterlängtad mat

Sen fortsatte vi till dagens andra besök hos Herr B. Spelade lite Yatzy, läste lite böcker, åkte lite hiss och vissa av oss vilade lite.....
Vi har mest tillbringat dagen på sjukan och därför misstänker jag att folket på Umeå sjukhus drog en lättnandes suck vid sisådär sex-snåret idag....
B mår bra och tackar för alla hälsningar. Imorgon får han checka ut så då drar vi hemmåt igen.






Linus har shoppat glajjor... Han tjatade och tjatade; mamma de ska ju vara stora nu, det är ju inne ju...
Och har man en sån modemedveten son så måste man ju bara släppa till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0