Update

Det vart inget mys med sjukt barn, ungen var frisk som en mört på morgonen så dagis fick ta han.
Sen har jag giltig frånvaro från bloggen under resten av dagen;
Sova började jag med, gick alldeles utmärkt!
Sen var det dags för läkarbesök, där jag hade bett om en ny en. Inte den bittra okompetenta kärringen jag träffade sist. (Vilket jag förövrigt tjuvläste på ett papper jag såg; Patienten vill inte träffa A) Så jag fick äntligen träffa en riktig kick as doktor, Johan. Så nu är bollen i rullning, snabbare än kvickt. Tyvärr så är han på väg ifrån Krokoms hälsocentral, så vill man träffa han nu så är det bäst att dra på sig lite cancer... Surt! Men det är klart, han är ju alldeles för bra för att jobba där han är just nu.
Sen var det middag, VAD är skitsamma för det kommer jag inte ihåg.
Sen gick ett larm och kvällen tillbringades på en villabrand i Nälden.

Så, uppdatering klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0