Fotbollskväll

Det var fotbollssöndag idag igen. Jag har ju sedan pojkarna föddes lagt upp deras framtidsplaner som fotbollsfroffs. Idag lät de mig veta, båda två, vad dom egentligen vill göra när dom blir stora.
WILLE
W- Är han i gul tröja domaren?
M- Han med den stora magen ja...
W- Jag ska också bli domare för jag har ju en visselpipa!

LINUS
L- Pappa spela fobol
M- Ja, ska du också spela fotboll när du blir stor?
L- Näää, titta fobol!


"Anledningen" till att hejarklacken tillbringade söndagen på fotbollsplan...


....och den VERKLIGA anledningen! (fika)


Det är klart Linus inte ska spela fotboll, hur ska man då hinna äta och dricka...


Kommentarer
Herr B

Inget om pappis insats?

Eller om resultatet?

2010-09-06 @ 07:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0