Dyra i drift...

Nu har jag varit ute på vad som skulle kunna beskrivas som den tråkigaste löpturen på länge..... Tur att sola sken!
Min lilla huligan fick tag i min mobil igårkväll och självklart hittade jag den i Linus gnagandes mun för sent. Den var redan utom räddning. Till saken hör att jag måste ha min mobilradio på mina morgonturer, dessa KAN INTE avklaras utan Morron zoo! Så imorse hade jag lite panik inför detta men tänkte att jag får väl ta mp3 istället. MEN då är den spårlöst försvunnen. Vem gör detta mot mig, vilka har gaddat ihop sig?!
Det hela slutade med att jag fick sticka iväg på en runda tystare än en karl när det ska snackas! Och nej, utan Morron Zoo förstår jag inte riktigt varför jag gör detta...

Så nu måste jag köpa en ny telefon, tyvärr är väl en mobilaffär en av de få saker vi inte har i Krokom så ett besök i staden får planeras in snarast.

Nöjd huligan.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0