Guds gåva till kvinnan?

                                                                                                            
Silver, de är ju fantastiska! Grattis svenska skidskyttarna!
Jag har ju lite svårt att titta på skidskytte och bara koncentrera mig på sporten när jag hör Christer Ulfbåges röst... jag blir lite distraherad! Anledningen till detta bottnar sig lite i tidigare möten. Jag jobbar som bekant på ett hotell där herr Ulfbåge brukar bo när SVT är i stan på skidskyttejobb. Så jag har vid tre tillfällen mött honom på jobbet (jag träffar MÅNGA kända människor på mitt jobb) och två av dessa gånger har litegrann skrämt upp mig och fått mig att fundera lite över mig själv.... Våra möten har fungerat bra och han är en trevlig man. MEN, när natten efter två av våra tre möten har kommit så har jag av en helt främmande och skrämmande anledning drömt om denna Ulfbåge! Drömmarna har inte handlat om att vi har träffats utan om att jag ser herr Ulfbåge som den sexigaste mannen jag har träffat, en gudagåva, och att det är något med honom som får mig att darra. Ungefär som Peter Jöback gör med mig i verkliga livet. Sen vaknar jag tack och lov och inser att jag har har drömt och känner mig genast lite friskare igen. Men man undrar ju.....

För inte är väl Christer Ulfbåge guds gåva till en 26-åring!


                                  
                  En gudagåva eller en halvgalen Mikaela?


Kommentarer
Teresen

Sök hjälp!!!, inte ens för en som är 38 är han en gudagåva.!!

2009-02-19 @ 11:50:56
Ellinor

Hahaha, nej kan faktiskt inte hålla med där. Men däremot Obama, men jag tror det är talets gåva som spökar där!

2009-02-19 @ 11:51:14
URL: http://sharpen.blogg.se/
Mikaela

Ja, jag kanske måste överväga alternativen....

2009-02-19 @ 12:01:06
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha precis, alldeles underbara, eller tråkiga :)

2009-02-19 @ 13:15:12
URL: http://tobieee.blogg.se/
A -*

ahaha joo nu harj ag ätit så jag är mätt i magen :D:D och ahr mer enerig att svarar på kommentarer :D:D

2009-02-19 @ 13:15:50
URL: http://amandavardet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0