Fortfarande inget

Då har jag hunnit gå med Wille till dagis men ännu inte fått tag i en människa under telefontiden. Dom hade dock, 08.45 lyckats koppla in så att man kunde tala in ett meddelande vilket jag gjorde. Men vad spelar det för roll när man inte får ett svar innan den första tiden är på ingång. Jag får väl helt enkelt åka in till den första tiden och med stor risk, vänta ytterligare en timme.... sånt här är inte kul, speciellt inte då jag hade hunnit, om det var det senare tiden som gällde, att se Anna Maria åka nu kl.10.00. Varför kan det inte bara flyta......

Till råga på allt så såg jag när jag kom ut att det har kommit MYCKET snö igen... skottning ska alltså in på schemat idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0