Tack Emmaljunga

Nu har jag varit ute på min sista (hoppas jag) joggingrunda med barnvagnen på väääldigt länge.
På måndag kallar arbetet på mig och B är hemma ett par månader. Sen börjar båda kidsen på dagis och jag kommer aldrig mer behöva ha en barnvagn med mig när jag springer......

Och om det, mot förmodan, är någon som tycker att jag det senaste året har blivit väldigt stark och fit så kan jag inte göra annat än att hänvisa till Emmaljunga. Springer man med deras vagnar framför sig dagligen så kan man lika gärna ta en mara när man ändå är igång... så stark blir man!  Deras vagnar är helt enkelt inte gjorda för att springa med....

Emmaljunga ger starka morsor.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0