Nu är hennes kamp över

Jag följer och läser inte speciellt mycket bloggar, nästan inga faktiskt. Men det finns en som jag fastande i, mittlivsabina74.blogspot.com som skrevs av Sabina en 34-årig 2-barnsmamma som bloggade om sin cancersjukdom och sömnlösa nätter fyllda av smärta. Men även om allt det fina och roliga som gjorde hennes kämaparanda så stor.
Sabina dog igår och visst är det märkligt att man kan bli så berörd av en människa som man inte känner och aldrig har träffat.
Och jag kan inte annat än att tacka gud att mina fina pojkar får växa upp med både mamma och pappa vid sin sida. Vi har det bra. Nåt säger mig att Sabinas man och hennes två döttrar inte kan känna på samma sätt på ett tag.

Jag älskar min familj och mina fina vänner!




En älskad mamma och fru som var "tvungen" att lämna allt.... Varför?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0