Jossan

Dom har skjutit i Malmö igen. Min lillasyster Jossan bor numera i Malmö. Jag har försökt förklara för henne att Malmö inte är en trevlig stad. Hon säger att det är det. Jag säger att det är jättemycket kriminalitet där. Hon säger att det är det ju i alla städer. Men det är det inte, för när vi byggde om på hotellet så sa snickarna att Malmö var den värsta staden de har jobbat i. Dom vart av med verktygen. Och det här var kloka gubbar som vet vad dom snackar om. Men Jossan tror inte på dom.
Jag tycker att Jossan ska bo i Stockholm, det sa hon att hon skulle göra först. Sen så sa hon att hon skulle flytta till Malmö.  Förra veckan sa hon att hon skulle följa med oss till Turkland, några dagar senare skulle hon inte det.
Jag tycker att hon är mer än lovligt velig. Mamma säger att hon är ung.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0